Гарантія :: Інтернет-магазин Cdma Plus

На всі товари Інтернет-магазину CDMA Plus надається гарантія терміном від двох тижнів до 24 місяців залежно від сервісної політики виробника.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон Інтернет-магазину "CDMA Plus".

Обмін або повернення товару

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам Закон «Про захист прав споживачів».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмінювати чи повернути товар можна у магазині "CDMA Plus". При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Якщо Ви живете не в Києві, можете надіслати нам товар за допомогою "Нової пошти".

Гарантійне обслуговування

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні Ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів.

Якщо у гарантійний період товар, що вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам: товар із повною комплектацією; гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату; висновок сервісного центру.

В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було проведено несанкціоноване розбирання, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлений.

Гарантийні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.