Автоматичний міжнародний роумінг у CDMA мережах

«Міжнародний роумінг» - послуга, яка дає змогу розширити географію використання голосових послуг. Абонент може використовувати послуги оператора «Інтертелеком» без зміни номера телефону та додаткових налаштувань, перебуваючи на території інших держав. На даний момент оператор «Інтертелеком» дозволяє використовувати голосові послуги оператора на території Придністров'я в мережі роумінг-партнера оператора «Інтердністрком».

У разі поїздки на територію Придністров'я, друзі, родичі та ділові партнери зможуть здійснювати дзвінки на мобільний номер абонента оператора «Інтертелеком» за звичними їм тарифами. Абонент оператора «Інтертелеком» отримує найбільш привабливу та вигідну пропозиції для використання голосових послуг на території Придністров'я.

Карта покриття оператора Інтердністрком є ​​на офіційному сайті компанії IDC Інтердністрком .

Як активувати послугу?

Активація послуги «Міжнародний роумінг» доступна у всіх комерційних голосових тарифних планах для існуючих та нових абонентів оператора «Інтертелеком» в автоматичній системі самообслуговування абонентів (АССА), в Центрі інформаційної підтримки за номерами *750, 0945050750 (на території України та на території Придністров'я), а також у Центрах обслуговування абонентів та у дилерських точках продажу оператора «Інтертелеком».

Вартість активації – 0.00 грн. Абонентська плата відсутня.

Скористатися послугою "Міжнародний роумінг" можна з 10.08.2011. Для цього досить просто включити телефон, перебуваючи в зоні дії оператора - роумінг-партнера оператора «Інтертелеком», телефон самостійно зареєструється в мережі оператора-партнера. При коректній реєстрації на дисплеї телефону абонента з'явиться індикація сигналу (залежно від терміналу індикатор може бути різний - R, Rm, зображення глобуса тощо).

Для абонентів, які не активували послугу «Міжнародний роумінг» послуги зв'язку за межами покриття оператора «Інтертелеком» надаватися не будуть.

Як дзвонити в роумінгу?

Для здійснення виклику на мережі фіксованих та мобільних операторів України необхідно:
-набрати «0» - префікс виходу на міжміську мережу;
-набрати національний код зони або код мережі мобільного оператора України;
-набрати номер абонента, що викликається.

Приклад:

Для виклику абонента в м. Одеса необхідно набрати:

048ХХХХХХХ
де,
0 - префікс виходу на міжміську мережу;
48 - національний код м. Одеси та Одеської області;
ХХХХХХХ - номер абонента, що викликається.

Для виклику абонента мобільного оператора України:

0YYХХХХХХХ
де, 0 - префікс виходу на міжміську мережу;
YY - національний код мобільного оператора;
ХХХХХХХ - номер абонента, що викликається

Примітка: якщо номер абонента, що викликається, менше семи знаків, то після національного коду зони набирається:

22 - для п'ятизначного номера;
2 - для шестизначного номера.

Для здійснення міжнародного виклику необхідно:

-набрати «00» - префікс виходу на міжнародну мережу;
-набрати код країни;
-набрати номер абонента з урахуванням коду міста або коду мережі мобільного оператора країни абонента.

Приклад:

007495ХХХХХХХ
де,
00 - префікс виходу на міжнародну мережу;
7 - міжнародний код Російської Федерації;
495 - код м. Москви;
ХХХХХХХ - номер абонента, що викликається.

або

для здійснення дзвінка на фіксовану та мобільну мережу Придністров'я

00373YYYХХХХХ
де,
00 - префікс виходу на міжнародну мережу;
373 - міжнародний код Придністров'я;
YYY - код міста чи мобільного оператора;
ХХХХХ - номер абонента, що викликається.

Для здійснення дзвінків на мережі фіксованих та мобільних операторів України у абонента має бути включена послуга «Міжміський зв'язок». Якщо послуга «Міжміський зв'язок» відключена, то абонент зможе здійснювати дзвінки лише на номери абонентів оператора «Інтертелеком». Для того, щоб здійснювати вихідні дзвінки в зоні роумінгу на міжнародний напрямок (у тому числі і на номери операторів фіксованого та мобільного зв'язку країни перебування), необхідно активувати послугу «Міжнародний зв'язок». Перевірити стан даних послуг абонент може в Центрі інформаційної підтримки та в он-лайн консультанта, Центрі обслуговування абонентів та в дилерських точках продажу або в автоматичній системі самообслуговування абонентів (АССА).

Замовити підключення послуг можливе в АССА, ЦОА або дилерській точці продажу.

Для коректної роботи послуг оператора Інтертелеком на території України в зоні роумінгу оператора Інтердністрком абонентам оператора Інтертелеком необхідно активувати послугу «Міжнародний роумінг».

Тарифи під час роумінгу

З 10.10.2016 діють нові тарифи у роумінгу

Напрямок  Тариф, грн./1 хв.з'єднання
Вхідні з'єднання  0.49
Вихідні з'єднання  
Молдова(мобільні мережі)  7.59
Центральна Азія/Близький Схід, Східна Азія, Африка/Південна та Центральна Америка, Австралія/ Океанія, Північна Америка  5.49
Країни Балтії (фіксовану та мобільну)  9.19
Молдова(фіксовані мережі, інші), Росія(телефонні мережі операторів мобільного зв'язку)  6.39
Білорусь, телефонні мережі операторів фіксованого та мобільного зв'язку  12.69
На телефонну мережу Інтертелеком (фіксовану та мобільну)  1.00
На телефонну мережу України (на фіксовані мережі)  4.49
На телефонну мережу України (на мобільні мережі)  7.59
На телефонну мережу Росії (на фіксовані мережі) та Східної Європи (на фіксовані та мобільні мережі)  3.90
Придністров'я (фіксовані мережі та мережі відвідування), СНД (крім Росії, України, Молдови, Білорусі) (фіксовані та мобільні мережі), Центральна, Північна та Західна Європа.  5.49
На телефонну мережу країн Балтії (фіксовані та мобільні мережі)  9.19
На інші міжнародні напрямки  41.49
На супутникові системи зв'язку  118.59

Тарифікація з'єднань посекундна.

Тарифи вказані з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду 7.5%

При знаходженні абонента Інтертелеком у зоні роумінгу з оператором Інтердністрком у будь-якій точці території України дзвінки на всі напрямки тарифікуються як у "домашній" мережі Інтертелеком. Для коректної роботи послуг оператора Інтертелеком на території України в зоні роумінгу оператора Інтердністрком абонентам оператора Інтертелеком необхідно активувати послугу «Міжнародний роумінг».

Послуги та опції, які обмежені у роумінгу

У зоні роумінгу немає можливості:

- використовувати послугу SMS (вхідні, вихідні);
- використовувати бонусні хвилини та бонусні кошти;
- здійснювати дзвінки в рамках пакетних хвилин;
- користуватися послугами довідкових служб та здійснювати дзвінки на екстрені номери роумінг партнера, а також на номери 0800, 0900,0703 в Україні;
- передачі даних (Інтернет-доступ).

На наступних етапах реалізації роумінгу для абонентів оператора «Інтертелеком» з'явиться можливість приймати та відправляти SMS та використовувати послугу передачі даних під час перебування у роумінг-зоні.

У разі виникнення проблем у зоні роумінгу, абоненти можуть звернутися до Центру інформаційної підтримки оператора Інтертелеком за номерами *750 або 0945050750. Дзвінки на дані номери не тарифікуються.

Поповнення рахунку в роумінгу

Для абонентів «Інтертелеком» у зоні роумінгу доступні всі способи поповнення рахунку за допомогою електронних платіжних систем WebMoney, Єдиний гаманець або банківська картка VISA або MasterCard.